Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je antwoorden op de meestgestelde vragen. Zo helpen we je snel verder met jouw bestelling.

Levering

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten hangen af van het forrmaat en gewicht van het product dat je bestelt. Voor verzending in Nederland liggen de kosten tussen €4,25 - €6,95. Tijdens het afrekenen zie je automatisch het juiste tarief voor jouw bestelling.

Track & Trace

Zodra jouw bestelling is ingepakt en vezonden, krijg je automatisch een Track & Tracecode via e-mail. Met deze code kun je precies zien waar je pakketje is en wanneer het wordt bezorgd. 

Welke bezorgdienst levert mijn pakketje?

Je bestelling wordt verzonden met PostNL. Zodra je pakketje onderweg is, krijg je automatisch een track & trace zodat je precies kunt volgen wanneer het bezorgd wordt.

Wat is de levertijd?

De levertijd is 5-7 werkdagen. De meeste items worden op maat gepersonaliseerd, waardoor het iets meer tijd vraagt. 

Kan mijn bestelling sneller geleverd worden?

Mijn normale verzendtijd is 5-7 werkdagen, omdat elk product wordt gepersonaliseerd. Heb je jouw bestelling sneller nodig? Dan kun je kiezen voor spoedverwerking. Je bestelling wordt dan binnen 1-2 werkdagen gemaakt en verzonden. Voor deze spoedoptie reken ik €6,95. 

Bestelling

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Wil je na het bestellen nog iets wijzigen? Stuur meteen een mailtje naar info@lettersenkids.nl. Zodra jouw bestelling verwerkt is, liggen aanpassingen niet meer binnen de mogelijkheden. 

Hoe kan ik betalen?

Tijdens het afrekenen zie je alle betaalopties die beschikbaar zijn. Je kunt betalen met iDEAL, Mastercard, Visa en American Express. 

Retouren & problemen

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Gepersonaliseerde producten kunnen helaas niet retour, omdat ze speciaal voor jou worden gemaakt. Twijfel je ergens over? Neem gerust contact op via info@lettersenkids.nl. Wij kijken graag met je mee!

Niet gepersonaliseerde producten kunnen je retourneren. Stuur hiervoor een email naar info@lettersenkids.nl met je ordernummer en het betreffende product. De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant. 

Mijn product is beschadigd aangekomen, wat nu?

Dat is natuurlijk erg vervelend. Stuur ons een foto en je ordernummer via info@lettersenkids.nl , dan zoeken we samen naar een passende oplossing. 

Mijn pakketje is niet aangekomen

Is je pakketje niet geleverd binnen de verwachte levertijd? Controleer eerst de tack & trace informatie. Kom je daar niet verder mee of lijkt je pakket zoek te zijn? Stuur ons dan een e-mail via info@lettersenkids.nl met je ordernummer. Wij gaan dit meteen voor je uitzoeken en nemen zo snel mogelijk contact met je op. 

Ik heb een klacht, wat kan ik doen?

Niet tevreden? Dat vinden wij heel vervelend! Laat het ons weten via info@lettersenkids.nl . Omschrijf je klacht zo duiselijk mogelijk, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.